Aktualności

Nowa filozofia Fujifilm na 80. rocznicę powstania

Ocena użytkowników:  / 0
SłabyŚwietny 

Świętująca 80. rocznicę swojego powstania firma FUJIFILM Holdings Corporation przygotowała nowy slogan firmowy: Innowacja to wartość. Począwszy od bieżącego miesiąca, slogan ten będzie wykorzystywany przez Grupę Fujifilm na całym świecie. Firma Fujifilm przedstawiła też swoje plany co do dalszego rozwoju.


W reakcji na drastyczny spadek popytu na filmy fotograficzne, który trwa od 2000 roku, firma FUJIFILM Holdings Corporation przeprowadziła szereg zmian strukturalnych. Produkcja filmów fotograficznych nie jest już głównym profilem działalności firmy. Zamiast tego zakres jej aktywności obejmuje teraz wiele różnych pól.

Grupa Fujifilm aktualnie skupia swoje działania i zasoby na następujących sześciu segmentach rynku: opieka zdrowotna (m.in. sprzęt medyczny oraz produkty farmaceutyczne i kosmetyczne), systemy graficzne (szeroka gama sprzętu do drukowania), materiały o wysokiej funkcjonalności (m.in. folia optyczna do wyświetlaczy LCD i komponenty do paneli dotykowych), urządzenia optyczne (m.in. soczewki telewizyjne i komponenty do satelitarnych systemów optycznych), cyfrowe przetwarzanie obrazów (stale rozwijane aparaty cyfrowe oraz fotoalbumy) i zarządzanie dokumentami (m.in. szeroka gama kompozytowych urządzeń Fuji Xerox oraz powiązane usługi i rozwiązania).


Nowo opracowany slogan ma wskazywać na nowy kierunek działań firmy Fujifilm oraz jej cele na przyszłość. Wyraża on chęć doskonalenia przez firmę komunikacji z klientami i innymi kontrahentami. Ma także na celu budować wartość marki Fujifilm.

Nowy slogan firmowy brzmi: „Innowacja to wartość”. Z jednej strony nawiązuje on do ciągłych wysiłków, jakie firma Fujifilm podejmuje, aby opracowywać kreatywne, innowacyjne technologie, produkty i usługi, które wykorzystują i rozwijają możliwości pojawiające się zarówno w biznesie, jak i w życiu codziennym. Z drugiej strony natomiast pokazuje, jak firma chce tworzyć innowacje poprzez łączenie własnych i zewnętrznych rozwiązań, zasobów ludzkich, wiedzy i technologii z całego świata.

Założenia te dokładniej opisuje nowe przesłanie marki, którego najważniejsze elementy zostały ujęte w sloganie.

Grupa Fujifilm będzie wykorzystywać nowy slogan w działalności na całym świecie, kontynuując rozwój produktów i usług opartych na rewolucyjnych, autorskich technologiach, które mają odpowiadać na potrzeby klientów i tworzyć nową wartość.

Przesłanie marki
Fujifilm nieustannie poszukuje innowacji, opracowując nowe technologie, produkty i usługi, które inspirują i przyciągają ludzi z całego świata. Naszym celem jest wykorzystanie i rozwijanie możliwości pojawiających się zarówno w biznesie, jak i w życiu codziennym.

Podchodzimy do innowacji z otwartością i elastycznością, łącząc własne i zewnętrzne rozwiązania, zasoby ludzkie, wiedzę i technologie z całego świata. Ta niezwykła synergia pozwala nam szybko i sprawnie tworzyć rozwiązania odpowiadające potrzebom naszych globalnych klientów.

Źródło: Materiały prasowe Fujifilm


Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Czytaj więcej

Pomiar światła i kom…

Najczęściej popełnianym błędem obok braku ostrości jest niedoświetlenie lub prześwietlenie...

Ferdinand Schmutzer:…

Pierwszy duży pokaz dorobku niedawno odkrytego wybitnego fotografa austriackiego Ferdinanda...

Aktualizacja oprogra…

Firma FUJIFILM poinformowała, że 19 grudnia dostępna będzie aktualizacja oprogramowania dla...

Zdjęcia

Forum

Sylwetki

Krzysztof Powolny

Krzysztof Powolny

"Jestem pasjonatem marketingu i fotografii."

Lilianna Bryszewska

Lilianna Bryszewska

"W 2004 roku kupiłam swoją pierwszą lustrzankę..."        

Łukasz Szwejkowski

Łukasz Szwejkowski

"Fotograf amator wszystkiego czego się rusza i też nie."      

Reklamy Google