Gdzie kupić?

IBO Ireneusz Borzych

IBO Ireneusz Borzych
ul. Gałczyńskiego 19a, 85-322 Bydgoszcz

Tel.: +48 52 3738680
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
WWW: www.e-ibo.pl
Facebook: IboIreneuszBorzych
                                     Sklep internetowy: www.e-ibo.pl
                                   

  

OFEROWANE PRODUKTY

 

Aparaty cyfrowe Fujifilm

   TAK

Aparaty cyfrowe innych marek

   TAK (Canon, Nikon, Olympus, Panasonic, Pentax, Sony)

Aparaty analogowe

   NIE

Aparaty do fotografii natychmiastowej (Instax/Polaroid)    

   TAK

Filmy analogowe i filmy do aparatów Instax i Polaroid

   TAK

Akcesoria do aparatów Fujifilm

   TAK

Nośniki pamięci

   TAK

Aparaty używane i sprzedaż    komisowa

   NIE

Systemy opraw zdjęć i albumy

   TAK

Sprzedaż gwarancji  do aparatów Fujifilm

   TAK

   
   

OFEROWANE USŁUGI

 

Odbitki na papierach srebrowych Fujifilm

   NIE

Wydruki wielkoformatowe

   TAK

Zdjęcia 3D

   TAK

Fotoksiążki i fotoalbumy

   TAK

Zdjęcia identyfikacyjne

   TAK
 Wypożyczalnia sprzętu fotograficznego    TAK (Sigma Pro Centrum, Sony Alfa-99)

 

 

 









 

 



Komentarze  

 
0 #2 Michał 2014-06-19 11:36
Fatalna jakość wykonywanych odbitek. Urządzenia którymi dysponuje zakład albo monstrualnie przekłamują kolory (żółty kodak) albo totalnie niszczą zdjęcie absurdalnym zaszumieniem i ziarnistością pomimo iż zdjęcie jest pozbawione tych wad. Właściciel zakładu po złożeniu reklamacji rzucił mi pieniądze i kazał się wynosić, dosłownie : "niech się Pan wynosi stąd". No cóż, z chamem nie będę dyskutować, a kupować czegokolwiek również nie zamierzam. Lepiej aby każdy kto chce kupić szkiełko dwa razy się zastanowi jak będzie potraktowany w razie problemów...
Cytuj
 
 
0 #1 Wojtek 2014-02-21 10:46
Nie polecam ich sklepu internetowego (strona e-ibo.pl). Na początek, drogi kurier. Następnie, po 2-3 tygodniach od zamówienia, brak przesyłki i brak kontaktu. Nie odpisywali na emaile. Gdy w końcu zadzwoniłem, usłyszałem "a wpłacił pan pieniądze?!". Mimo rozmowy telefonicznej, musiałem wysyłać kolejne upomnienia i czekać kolejnych 5 dni na kontakt z ich strony. W końcu przyznali rację, że "zgubili" mój przelew i dostałem zwrot. Towaru zaś nie dostałem, bo sprzedali go już komuś innemu.
Cytuj
 

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Czytaj więcej

Wystawa Izabelli Gus…

Najnowsza wystawa Izabelli Gustowskiej w Gdańskiej Galerii Fotografii MNG jest...

Nikon Capture NX-D B…

Firma Nikon udostępniła wersję testową programu Capture NX-D, przeznaczonego do...

Nikon D4s i Lexar - …

Firma Nikon poinformowała, że model D4s wykazuje problemy ze...

Zdjęcia

Forum

Sylwetki

Krzysztof Powolny

Krzysztof Powolny

"Jestem pasjonatem marketingu i fotografii."

Aneta Warszawska

Aneta Warszawska

"Moja fotograficzna torba jest zróżnicowana i czasem jest w niej na prawdę wszystko! :)"       ...

Rafał Kapica

Rafał Kapica

"Taki tam sobie zakręcony człowieczek."      

Reklamy Google